El meu primer amor

Aquest any, en el meu institut ha vingut un nen nou. Encara que no va a la meva classe, el veig a l’hora del patí. És un any més gran que jo i sempre està jugant a futbol. És el típic noi de pel·lícula. Ell no sap el que jo sento, però les meves amigues em diuen que hauria de parla amb ell.

L’altre dia ens vem xocar en el passadís i ell em va dir que si estava be, jo em vaig posar vermella i no vaig saber que dir-li.

He decidit….

10 pensamientos en “El meu primer amor

  1. que m’aventurare a parlar-l’hi a demanarl-hi al seu nom, (per què encara no sé ni com és diu) i l’agregare al facebook, i aleshores li començare a parlar per al facebook, que sóc més atrevida :p ualaaa.. i si resulta que jo també li agrado? aii.. quins nervis que tinc. És que és super guapooo <3<3 ojala s'enamori de mi!! :)<3

  2. He decidit dirli tot el que sento per ell , ell és va quedar bocabadat i no li sortien les paraules i jo encara estava mes vermella. En aquell presis moment s’hem va para el cor , alfinal el noi que tant estimava amb va dir que ell també m’estimava. Així dons vem sorti junts durant molt de temps…

  3. esperar un temps, cada dia ens mirem i riem pero no ens parlem.Ell em va vindre i em va dir justamet lo que jo li volia dir. Vam sortir un temps pero el vaig traicionar am un altre noi i no vaig tornar a saber res mes…

  4. L-hi e demanat el seu numero de watsapp i he parlat amb ell, el proxim dia quedarem junts i l-hi dire lo que sento havera si ell sent el mateix que jo

  5. Encara m’haig de pensar be com li diré ja que sino puc perdre la seva amistat, mes ben dit, la poca relació que tenim. Se que al principi estaré molt nerviosa i no parlaré gaire i alomillor ell es pot pensar que jo no sento res, pero es tot el contrari, em te boja!

  6. He decitdit… Dirli la veritat i dirli que l’estimo. Les meves amigues m’han apoiat amb la meva decisió, i solament faltava la resposta d’ell. Hem penssava que diria que no pero resulta que va surtir de la seva boca la paraula mes maca que podia escoltar en aquell precis moment: jo tambe t’estimo! Hem vig possar molt vermella i vaig decidir donrli un peto als seus llabis vermellosos, totothm ens estava mirant i jo estav molt orgollosa de mi mateixa. Aquest va ser el començament de la nostra relació!❤️

  7. L’endema em va tirar la pilota a la cara, sense volguer suposo, aixi que despres de classe em va venir a demanar perdó, jo, altre cop em vaig posar vermella, però aquest cop em van surtir les paraules. Em mirava els ulls d’una forma super tendre, es notava que que era un noi en el que es pot coniar.
    Em va demanar el numero te telefon, a les 20:38 de la nit em va obrir per el whats upp i cam començar a parlar… I al cap de 1 mes parlant i parlant per cara a cara i per whats… Ens vam acabar agradant.

  8. he decidit demanar-li consell a la gent més proxima a mi per veure que en pensen; gairebé tothom m’ha dit el mateix, m’han dit que li digui el que sento per veure si ell sent el mateix.
    La seva resposa em va impactar perque al començament em va donar la sensació de que em negava però ho va arreglar i ara ja portem 4 mesos junts des d’aquell dia que va ser impressionant..

Responder

